U gebruikt een verouderde internetbrowser.
We raden u aan om de meest recente internetbrowser te installeren voor de beste weergave van deze website.
Een internetbrowser die up to date is, staat ook garant voor veilig surfen.

Team

Het team van AB&P Vaassen begeleidt u op een persoonlijke en ongedwongen wijze.
Onze makelaardij staat garant voor deskundige advisering en inzicht in de huizenmarkt.


René Vaassen

René Vaassen, oprichter van AB&P Vaassen Makelaardij kan zich beroepen op een jarenlange ervaring in de onroerend goed wereld. Na het volgen van zijn HBO-studie met afstudeerrichting makelaardij onroerend goed is hij na een aantal jaren werkervaring door de rechtbank op 14 februari 1985 beëdigd “toenmalig” jongste makelaar/taxateur o.z. Na een aantal jaren leiding te hebben gegeven op een makelaarskantoor in Midden Limburg was het tijd voor een nieuwe uitdaging. In 1994 heeft hij AB&P Vaassen Makelaardij opgericht. De letters AB&P duiden op de specialisten van ons bedrijf Agrarisch – Bedrijven & Particulieren Makelaardij.
In 2016 heeft René Vaassen het REV (Recognised European Valuer) certificaat behaald.Een mijlpaal op het hoogste platform taxatie Bedrijfsonroerend goed in heel Europa!

De taken van René Vaassen bestaan voornamelijk uit de begeleiding van opdrachtgevers bij de aan- en verkoop, huur- en verhuur van zowel bedrijf onroerend goed als ook particulier onroerend goed en het verrichten van taxaties van bedrijfs- en particulier onroerend goed.

Jeroen Roubroeks

Jeroen Roubroeks versterkt sinds mei 2016 het team van AB&P Vaassen Makelaardij. Na zijn studie Real Estate & European Planning heeft hij als extern projectleider bij verschillende gemeentes bouwprojecten begeleid. Jeroen is als makelaar binnen het team actief met de particuliere markt op het gebied van aan- en verkoop, huur en verhuur.

Om een optimale dienstverlening aan onze klanten te realiseren houdt Jeroen zich bezig met social media en (internet)promotie van de woningen in portefeuille. “Tegenwoordig zoekt iedereen via internet en social media naar zijn of haar droomhuis. Door de ontwikkelingen hierin op de voet te volgen en onze dienstverlening hierop aan te passen, kunnen wij ervoor zorgen dat de woningen van onze klanten beter onder de aandacht worden gebracht van een breder publiek. Hiermee vergroten we de kans op bezichtigingen en een snellere verkoop van de woning!”.

Herman Geerdink

Herman Geerdink is op free-lance basis verbonden aan het kantoor. De laatste 20 jaar is hij voorzitter van raden van bestuur geweest van verschillende zorgorganisaties en heeft hij ook als interim- bestuurder een aantal opdrachten in de zorgsector gedaan. Hij is verantwoordelijk voor de realisatie van de woon/zorg- projecten die zich in toenemende mate aandienen. De vergrijzing, die inmiddels is ingezet, veroorzaakt op relatief korte termijn een hele grote stijging in de vraag naar nieuwe zorgwoningen. De projectmarkt zal voor een deel de bouwopgave voor die zorgwoningen op zich gaan nemen. Hier ligt volgens Herman een grote kans om de huisvesting zo te bouwen dat ze een wezenlijke bijdrage levert aan het welzijn en daarmee gezondheid van de bewoner en aan de efficiëntie in de zorg. Geclusterd bouwen met alle nieuwe domotica in een comfortabele setting. Ook voor de mensen met een kleine beurs.
 
"Ik haal er veel voldoening uit om te zien dat we juist voor een doelgroep die het minder breed heeft ook mooie woningen kunnen bouwen, zodat iedereen zo fijn mogelijk oud kan worden."
 

Susanne Carlier

Susanne is vanaf augustus 2021 werkzaam binnen het team van AB&P Vaassen Makelaardij. Na het Atheneum en de HBO opleiding voor Stewardess/Receptioniste/Hostess is Susanne werkzaam geweest als receptioniste en Front Office Manager in verschillende hotels. Ook heeft ze gewerkt als teammanager voor het callcenter van Belvilla.
Klantgerichtheid zit dus in haar bloed en daarom zal ze, samen met Eline, het eerste aanspreekpunt zijn voor onze opdrachtgevers en klanten. 
Daarnaast draagt Susanne zorg voor de particuliere verhuur en regelt dit traject van A tot Z.  

"Het klantcontact is voor mij het leukste aan mijn werk. Iedere dag kan ik mensen blij maken en daar doe ik het voor!" 

Eline Vaassen

Eline werkt vanaf eind juli 2022 bij AB&P Vaassen Makelaardij. Ze is in juli 2022 afgestudeerd aan de opleiding Human Resource Management en zal een stuk HR op zich nemen.
Daarnaast is ze samen met Susanne het eerste aanspreekpunt voor de klanten en opdrachtgevers en zal ze zich verder gaan ontwikkelen binnen het vastgoed en makelaardij.
 
"De combinatie tussen HR en makelaardij vind ik heel erg leuk. Er zijn veel overeenkomsten tussen de twee branches, dus dat maakt het werk dynamisch. Het contact met klanten spreekt me enorm aan en geeft me veel energie!"
 

Lyenne Vaassen

Lyenne is de jongste op de werkvloer. Zij versterkt sinds 2019 het team van AB&P Vaassen met administratieve taken. Sinds 2020 studeert ze Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam.
Met behulp van haar studie, biedt ze nu ook ondersteuning op Marketing en Communicatie gebied.

"De ondersteuning die ik kan bieden op Communicatie gebied is voor mij een mooie manier om de kennis die ik tijdens mijn studie heb opgedaan, toe te passen in de praktijk. Hierdoor kan ik ervaring opbouwen in het werkveld!"
Terug naar boven
Sluit menu AB&P Vaassen